ישי: "אדרוש את תיק הפנים כתנאי לכניסה לממשלה הבאה"

    גואל ועקנין 3 Comment on ישי: "אדרוש את תיק הפנים כתנאי לכניסה לממשלה הבאה"
    18:44
    16.05.24
    איתי גדסי ויוסי צלניקר No Comments on התרגיל הפוליטי המבריק וביטול ההילולה במירון | הקבינט מתכנס שוב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מפלגתו רק החלה לעלות מעט בסקרים והוא כבר מטפס גבוה. ח"כ אלי ישי, יו״ר תנועת ׳יחד׳ הודיע היום (שני) במפגש עם תושבים בשכונת התקווה כי הוא ידרוש כתנאי לכניסתו לממשלה הבאה בראשות נתניהו, את תפקיד שר הפנים.

    ישי אמר כי ״אני מודיע לכם שאני אדרוש כתנאי לכניסה לממשלה הבאה, שתוקם בעזרת השם על ידי ידידי, בנימין נתניהו, את תפקיד שר הפנים והכל כדי להמשיך לשמור על בטחונכם האישי ולהמשיך להילחם נגד תופעת המסתננים".

    לדבריו, "אני רוצה להזכיר לכם, רעי וחברי, כי רק לפני מספר שנים הייתי האיש הכי שנוא על חלק נכבד מאוכלוסיית השמנת של המדינה. זאת מאחר והובלתי מאבק חסר פשרות במהגרי העבודה, העובדים הזרים והמסתננים מאפריקה. הובלתי לצד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, את בניית הגדר בדרום וברוך ה׳ היום לא חודר לארץ אפילו מסתנן אחד".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      רוצים את איילת שקד במשפטים הגיע הזמן לעשות שם סדר

    2. 2

      חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הבדיחה הזאת חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    3. 1

      ראש הישיבה הרב יוסף ידידיהו מקווה שיהיו ל"יחד" די קולות כדי לדרוש את תיק הפנים לאלי ישי,וגם את תיק בטחון פנים לברוך מרזל.אנו התלמידים חושבים שטוב יעשה נתניהו שיצרף את ראש הישיבה עצמוכמועמד מ ו ס כ ם של הימין,דתיים וחרדים לתפקיד, כמו של שר החינוך כפי ש"ניבא" כ"ק הרבי מ.מ. מליובביטש עוד לפני שנים שבירכו בסוכתו בהושע"ר ה'תשכ"ח "שיהא שר התורה" ואחרי כן כתקוותו של מרן הגא' הרב י' סולובייצ'יק זצ"ל שנאמרה במפורש לשר זבולון המר ז"ל "זה מי שצריך להיות שר החינוך בעתיד". יהי רצון! ! !